PERHATIAN: Lelaki - Lelaki Yang Mahu Menjadi Hero Berkali-Kali Di Ranjang

Lelaki_gagah__1_-removebg-preview

Kopi Mujarab Untuk Lelaki Menjadi Pendekar
Di Atas Katil Tanpa Non-Stop

1 x Round Dah Layu ? Baru Mula Dah Pancut ?

Hampir 172, 834 lelaki sejati di luar sana
yang sudah mencuba kopi pejuang

Daripada : Abang Razak            

Shah Alam, Selangor

Bila kali terakhir isteri puji malam ni abang “luar biasa”?

Bayangkan anda dah kahwin menginjak dah masuk 10 tahun tapi isteri tak pernah puji atau bagitau kita puas!

Usia dah la nak masuk 4 series, kerja pangkat besar , beras kita beli tapi di ranjang “loser”.

Setiap kali balik kerja paling lewat pun pukul 6 petang.

Kerja kat Bangsar, rumah kat Nilai.

Balik tu dah la stress lepas tu hari-hari terpaksa mengadap jem. Sampai rumah dah pukul 8 malam.

Mana tak lembiknya.

Lepas makan dan mandi, ada la masa nak rehat kejap 1 Jam, tu pun dah tersengguk-sengguk sebab mengantuk yang amat.

Ada sekali tu, isteri ajak masuk tidur nak “main”, tapi sampai je kat katil dah terlelap. kadang-kadang tu abis je pancut awal
terus tidur. LEMAHH

 

Isteri MERAJUK?

Dah banyak kali dah sampai isteri mogok tak nak masak seminggu sebab suami macam nak tak nak je.

Gaduh macam nak perang dunia.

ISTERI BERLETER SEBAB TAK PUAS…

Dah banyak kali cuba ubat hospital dan ubat kampung tapi tetap “LEMBIKK” macam tu jugak!

Pernah alami situasi begini?

Apa yang tak kena?

Untuk pengetahuan anda, apabila kote anda tidak dapat mengenal pasti ransangan yang diberikan kepada alat kelamin dan seterusnya gagal untuk menegangkan tisu alat kelamin yang membenarkan ereksi supaya berlaku.

itu bermakna anda ada tanda-tanda“ereksi alat kelamin lemah”

Banyak faktor-faktor yang mempengaruhi antaranya di sebabkan 

  • Ada penyakit 3 serangkai iaitu kencing manis, darah tinggi dan kolestrol tinggi.
  • Kuat Merokok.
  • Gaya hidup yang tidak sihat.
  • Berat badan berlebihan.
  • Melakukan aktiviti seksual yang tidak sihat seperti onani.

Jadi ada solusi ke ?

Ada! Kopi pejuang mengandungi ekstrak ubi jaga atau nama saintifiknya “Smilax myosotiflora yang telah digunakan secara tradisional oleh orang asli dan Melayu sebagai makan tambahan untuk ransangan seks.

Kebaikkan ubi jaga yang paling utama adalah dapat membantu pengedaran darah yang sempurna dan menjadi tonik yang padu untuk menguatkan tenaga lelaki dan yang paling penting , menguatkan kekerasan dan membolehkan lelaki pelbagai umur untuk menikmati seks yang lebih kerap dan lebih lama.

Apabila kote keras lama, barulah menikmati..

Bini Selalu Bagi Macam-Macam Alasan Mengelak, Hampir Setiap Malam Mengeluh

Haa, setiap kepuasan ketika berjimak ada tahapnya.

salah satunya adalah klimaks faraj.

Klimaks ini bermula pada bahagian faraj, iaitu lubang faraj dan merebak ke bahagian pinggul dan perut. Otot-otot yang terlibat seperti otot-otot pelvik dan otot-otot dubur akan mengemut dengan kuat ketika orgasme berlaku.

kadang-kadang kemutan ini terlalu kuat sehingga otot-otot faraj akan cuba menolak zakar keluar dari faraj.

Apabila zakar lelaki tak kuat dan tak kuat, asyik LEMAHH je,

Isteri tak akan capai tahap kepuasan yang dia impikan sepanjang dia “bersama”.

 

Statistik menunjukkan purata masa yang diambil oleh wanita untuk mencapai orgasme melalui rangsangan faraj ialah antara 20 hingga 25 minit. Dan ramai wanita yang menyatakan klimaks dari rangsangan faraj adalah kurang hebat berbanding klimaks dari rangsangan biji kelentit.

Jadi apa kesannya? Hubungan Intim Jadi Makin Dingin!

Bila Hubungan “bersama” tak intim, maka kita boleh expect apa kesan jika suami tak penuhi kehendak isteri.

Isteri kita dah tak semangat nak bersama. Mudah Merajuk. Emosi tak stabil.

Jadi bermula dari hari ini

Amalkan kopi pejuang untuk menguatkan tenaga kita sebagai lelaki sejati!

Jangan Malu

Amalkan 1 Sachet Sehari dah mampu tahan sampai 3 hari.

Kalau tak percaya cuba lihat apa kata tuan ni

 

Stamina asyik letih je. Batang pun kadang-kadang keras kadang-kadang cepat layu. Kenapa Jadi Macam Ni ?

Dulu masa Muda-Muda Isteri Suka dan Puas Sebab Sedap Main Banyak Round, banyak kali pun stamina strong tapi sekarang…Kenapa Ye?

Apa yang saya nak beritahu tuan dan cik puan ini akan mengejutkan tuan dan cik puan.

Percaya atau tidak, punca masalah anda adalah kerana KESILAPAN SENDIRI.

” Apa silapnya saya? hari-hari saya bersenam jaga badan nak bagi kuat supaya kuat tapi kesan stamina saya still tak kuat”

Bila kali terakhir anda makan benda-benda manis?
Bila kali terakhir anda beronani?
Bila kali terakhir anda menonton video yang tidak sepatutnya?

 

Melakukan ejakulasi secara bersendirian dan Makanan Yang Tinggi Gula Ini Adalah RACUN Yang Paling Banyak Orang Kita Lakukan.

Apabila anda makan makanan yang tinggi gula, Paras gula yang tinggi dalam darah menyebabkan salur darah tersumbat dan terhasil salur darah baru yang rapuh dan mudah pecah.

Ia akan mengakibatkan stamina anda cepat lenguh dan cepat habis..

Lagi-lagi jika anda pengamal onani tegar, disebabkan aktiviti melancap yang sangat aktif akan menyebabkan kecutan bahagian zakar.

Malah

jika berlarutan anda akan mendapat keradangan yang menyebabkan berlakunya sakit pada zakar yang membawa pada pengecutan zakar.

Jadi bila zakar kita dah rosak, macam mana kita nak expect kita boleh mendayung dengan baik?

Untuk pengetahuan tuan – tuan semua, Onani adalah SATU punca kenapa prestasi stamina kita merosot.

Dalam Kopi Pejuang, ada khasiat Tongkat Ali


Dalam badan lelaki, ada satu hormon yang dipanggil hormon Testosterone yang berfungsi sebagai steroid kepada lelaki dalam pembangunan tisu pembiakan seperti testis dan prostat.

Oleh sebab itu tongkat ali menjadi bahan penting dalam meningkatkan pembinaan otot yang kuat dan menjaga kesihatan libido.

 

Kajian selama 1 bulan dalam 76 lelaki yang lebih tua dengan testosteron rendah mendapati bahawa mengambil 200mg ekstrak Tongkat Ali setiap hari secara signifikan meningkatkan tahap hormon ini kepada nilai normal pada lebih daripada 90% peserta.

Kesemua khasiat yang ada ini dalam Kopi Pejuang ini bukan teori semata-mata.
Kerana hampir 172,834 Lelaki di luar sana yang mengalami perubahan yang lumayan!

Untuk Perhatian Suami Di Luar Sana:

Sesungguhnya pahala yang besar bagi si suami menyediakan nafkah batin yang terbaik untuk isteri. Jadi lah suami yang terbaik untuk isteri anda.

Berdasarkan kepada hadis Abdullah Ibn Amru nabi SAW telah bersabda:.

Maksudnya : “Sesungguhnya untuk Tuhan kamu terdapatnya hak, dan untuk badan kamu terdapatnya hak, dan untuk keluarga kamu terdapatnya hak, dan untuk isteri kamu terdapatnya hak dan berikanlah setiap yang hak itu haknya.

( Riwayat al-Bukhari no 6139 )

Kopi Pejuang kini telah dikomsumsi seramai 172,834 rakyat Malaysia. Kopi Pejuang ini adalah adalah solusi dengan izinNYA. Siapa amal, In Shaa Allah akan dapat manfaatnya.

2 Hari Henjut Sampai Demam Bini!

Bini Sampai Suruh STOP Sebab Dahsyatt!

Bini Pantang Sentuh, Kerass Menegak Bak Hang!

Dapatkan Madu Kopi Pejuang Hari Ini Dan Dapatkan FREE GIFT EBOOK TEKNIK PADU PIKAT ISTERI

FREE GIFT # 1

VOUCHER RM 5

"Anda boleh guna untuk repeat order dengan diskaun RM5. Fuh, banyak penjimatan anda"

Bernilai RM 5

Anda jimat Setiap 1 Kali Next Pembelian Anda bersamaan RM 5 Anda boleh terus guna. Terhad untuk 30 orang terawal

PERCUMA

EBOOK PANDUAN PIKAT ISTERI

"Panduan ebook dari untuk anda dalam memuaskan isteri anda ke tahap maksimum"

PERCUMA

Anda boleh terus guna dan baca berulang kali Highlight Poin-Poin Penting dan boleh terus amal.

NI SEMUA YANG ANDA DAPAT APABILA BELI HARI INI

Nilai Keseluruhan : RM 90

Tawaran Istimewa Hari Ini

HANYA RM 75

×
×

Cart